Vest: Glavobolja zbog geometrmije i esejskih pitanja

Glavobolja zbog geometrmije i esejskih pitanja

Glavobolja zbog geometrmije i esejskih pitanja

Nastava na daljinu uslovljena pandemijom zasigurno je ostavila posledice na znanje učenika, ali nastavnici su ipak zadovoljni onim što su mali maturanti pokazali na probnom završnom ispitu iz matematike, srpskog jezika i grupe predmeta u okviru kombinovanog testa.                                                                                                                                                               

Prošlog petka i subote probnoj maloj maturi prisustvovala su  102 od 107 osmaka OŠ “Mića Stanojlović” u Koceljevi, dok je petoro učenika propustilo priliku iz opravdanih razloga.                                                                                                                                                                   

Nakon pregledanja testova i učenicima i nastavnicima će biti jasnije na čemu treba dodatno raditi  te će stručna veća iz oblasti predmeta analizirati testove, greške i na osnovu toga napraviti akcioni plan za unapređivanje rezultata završnog ispita.         

Osmaci kažu da im, za razliku od nekih prethodnih generacija, kombinovani test ovoga puta nije bio previše težak. Najviše glavobolje im po pravilu zadaju zadaci iz geometrije kao i esejska pitanja iz srpskog jezika koja treba da čitaju. Čak ističu da od takvih pitanja odmah odustaju, bez ikakve želje da pokušaju da pažljivim čitanjem dođu do odgovora, pa makar i pogrešnog.                                                                                                     

Pripremna nastava u školi uveliko traje. Nastavnici već imaju plan rada ali će ga eventualno prilagoditi u skladu sa rezultatima probnog završnog ispita kako bi pomogli osnovcima i pripremili ih za onaj koji će im doneti bodove za upis u srednje škole.                                                                                                                                                                     

-Kroz projekat “Premošćavanje digitalnog jaza za najugroženiju decu u Srbiji” dobili smo značajan broj tableta i koristimo ih da kroz klubove učenja  organizujemo i pripremnu nastavu po osmorazrednim odeljenjima, što znači da će đaci, osim neposredno i  elektronskim putem moći da rade dodatno, u cilju postizanja što boljih rezultata na ispitu. Ovo je zaista jedan važan vid podrške škole koji će se primenjivati u praksi ne samo kada je u pitanju završni ispit. I naravno sve ono što radimo je potpuno besplatno- ističe direktorka koceljevačke osnovne škole Sonja Popović i dodaje da se  ranijih godina često dešavalo da đaci ne koriste pripremnu nastavu u školama te će ubuduće predmetni nastavnici, ukoliko deca ne dolaze na časove, signalizirati odeljenskim nastavnicima koji će opet reagovati kako bi se osmaci što masovnije uključili u ovaj proces.                                                                                       

Mali maturanti više nemaju izgovor jer imaju zaista mnogo mogućnosti da potpuno besplatno rade, obnove gradivo, poboljšaju svoja znanja i zabeleže što je moguće veći broj bodova. 




Podeli:

Povezane vesti

Ostavite komentar